penaja alonG

Followers

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular

Ahad, 8 Mei 2011

Dari keyboard along


untuk pertama-tama kali aku menulis di ruangan blog ini setelah projek pembuatan blog ini tergendala atas berberapa kesulitan yang tak dapat aku elakkan. Untuk sesi pertama ni. Aku pun tak mau nak merapu panjang. Ini hanya sekadar coretan untuk mengenalkan diri aku yang tak berapa nak sempurna ni.
Di dalam coretan yang akan-akan datang ni aku akan cuba menulis dan berkongsi seberapa banyak catatan atau pendapat aku tentang pelbagai isu. Aku juga akan cuba mengolah isu yg ingin dikongsi oleh pembaca-pembaca.jika ada sebarang isu/benda menarik . Hangpa boleh emailkan dekat belemoih69@gmail.com Isi dalam blog ini tak semestinya dari catatan aku. Adakalanya aku akan copy/paste tapi aku akan sertakan link pemilik asal.

8 ulasan:

  1. wowww.... along dh ada blog.. hehehe

    BalasPadam
  2. hahahaahahahah..tapi tak la ramai mcm anGah..kekekekekek

    BalasPadam
  3. hehe... selamat berblogging along.. jemput jenguk blog sy gak.. http://qalbuhearthati.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. hahahaha..trimas 3x..nanti kejap gua databng jengok2 blog lu .kekekeke

    BalasPadam
  5. hehe...along ikut jejak langkah angah...hehe..jemput singgah rumah ina,http://official19.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. hahahaha..ok..ok..nak pi melawat nei..kekekeke

    BalasPadam
  7. jgn lupe lawat ameeranadzlisya.blogspot.com
    merepek je kt dlm tu..hihi..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penaja alonG