penaja alonG

Followers

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular

Khamis, 19 Mei 2011

Pelajar melelong daranya di dalam satu lelongan dalam talian (internet) dan kini mendapat bidaan lebih £45,000 (lebih RM 200 ribu).



SEORANG pelajar Belgium telah melelong daranya di dalam satu lelongan dalam talian (internet) dan kini mendapat bidaan lebih £45,000 (lebih RM 200 ribu).

Gadis 21 tahun dan hanya mahu dikenali sebagai Noelle ini telah melelong tubuhnya untuk dibida di laman web Yantra escort girl yang berpusat di Amsterdam pada Mac lalu.

Kini, selepas dua bulan, dia telah menerima satu tawaran dari seorang pembeli misteri.

"Ia hanyalah sekadar seks", kata Noelle, pelajar Belgium yang berjaya melelong daranya selepas dua bulan bidaan dibuat. Dia tidak mahu untuk dikenali kerana tidak mahu ibu bapanya mengetahui perkara itu.

Pemenang yang telah 'membelinya' untuk 24 jam, perlu memenuhi permintaannya untuk menemaninya ketika membeli-belah dan makan malam di restoran pilihannya.

Dia juga mendapat perakuan doktor yang membuktikan Noelle terbukti masih dara, dan dia menegaskan akan melakukan seks hanya akan dengan kondom.

Noelle menggambarkan dirinya di laman web itu sebagai 'seorang gadis pemalu dan sangat manis, tetapi mempunyai sedikit fikiran nakal'.

Noelle ketika melelong dirinya di laman web agensi teman Yantra, di mana jurucakapnya memberi jaminan akan memeriksa mana-mana pembida yang 'bahaya'.

Laman web itu menunjukkan gambar-gambar Noelle, yang mempunyai sepasang mata coklat, ketingggian 5 kaki 8 inci, saiz pakaian 10 dan bra bersaiz B.

Noelle turut berkata akan memberikan lima peratus pendapatannya dari lelongan seks ini kepada badan kebajikan untuk 'membuktikan dia bukan seorang pelacur'.

sumber

2 ulasan:

  1. hmmm ... mcm2 cara manusia nk menghalalkan yg haram .. dlm internet, nothing is impossible ..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penaja alonG