penaja alonG

Followers

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular

Khamis, 19 Mei 2011

pasangan mabuk lakukan seks dikhalayak ramai






SEBUAH video merakamkan aksi pasangan mabuk melakukan hubungan seks di khalayak ramai tersebar di internet. pasangan tersebut di dakwa melakukan aksi memalukan itu di sebuah jaklan yang sibuk di China.

Video klip sepanjang 38 saat itu memaparkan aksi seorang lelaki dan pasangannya yang mabuk berbaring di pangkuannya di sebatang jalan di Tianlin, Shanghai.

Baju perempuan yang terbaring di pangkuan lelaki terbabit dilihat terselak sehingga mendedahkan payudaranya.

Lelaki tersebut dirakam mencium bibir serta payudara wanita tersebut.

Orang ramai yang lalu lalang di situ termasuk seorang lelaki berpakaian lengkap sebagai seorang pengawal keselamatan, hanya menyaksikan kejadian tersebut dengan wajah yang terperanjat dan kehairanan. Namun begitu tidak seorang pun yang bertindak menghentikan perbuatan memalukan itu.
Seorang individu yang kebetulan lalu di situ mengambil peluang untuk merakamkan aksi tersebut lalu menyebarkan video tersebut di internet.

Seorang saksi bernama Sun, memberitahu Shanghai Morning Post bahawa insiden itu berlaku sekitar pukul 3.30pm pada 30 April lalu.
She said the man and the woman were drunk and fell onto the ground.

Lelaki di dalam video cuba untuk bangkit sambil menarik kawan wanitanya namun dia gagal. Dalam cubaannya yang dilihat bersusah payah, baju wanita tersebut telah tersingkap.

Sun telah memanggil pihak polis apabila lelaki tersebut dilihat terus melakukan aksi memalukan terhadap wanita tersebut. Malah lelaki tersebut terus cuba membuka seluar wanita di pangkuannya.

Pasangan yang mabuk itu telah dibawa ke balai polis kira-kira empat minit kemudian.

Sebaik sahaja tersedar dari mabuk, pasangan itu memohon maaf di atas perbuatan yang memalukan itu.



sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penaja alonG