penaja alonG

Followers

Jumlah Paparan Halaman

Catatan Popular

Jumaat, 13 Mei 2011

wartawan harian metro buat tajuk sensasi tak kena tempat


apa lah nak jadi dengan dunia wartawan malaysia. Makin lama aku tengok makin haru biru. Ulasannya aku tak berapa nak kisah sangat tapi tajuk artikel ni cukup mengejutkan aku. Mana tidaknya. Wartawan ini langsung tak memikirkan perasaan keluarga si mati. Yang aku tahu wartawan ini hanya mahu mensensasikan artikel yang ditulisnya. Jika aku yang langsung tiada pertalian darah dengan simati boleh tersentak dengan tajuk artikel ni. Apa pula perasaan keluarga dan orang yang mengenali simati ini . Wartawan ni patut dipanggil si bodoh piang...aku marah ni!!! aku marah ni!!!. Nama penulis artikel yang mewakili harian metro ini ialah Arifin Salleh. ini link artikel tersebut myMetro | Melambung macam sampah


alonG:Harian metro ni dari dulu lagi. Tajuk sensasi gila-gila.isi macam hampeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

penaja alonG